lördag 23 oktober 2010

Prickig får det bli

och inte bara porslinet får bli prickigt,barnen åker säkerligen på vattkoppor som alla Orsas barn verkar få,själv är man prickig i ansiktet av finnar...undra om det beror på att man smörjer in sig med anti-age krämer för mycket? Kanske jag håller på att bli så ung så det är ungdomsfinnar jag ¨fått igen ;)? Nej är nog som alltid när det blir vinter och torr luft,blir snart bättre. Nåt annat som va helt underbart va i fredags när jag beställt tid för att ta bort stygnen. Glad över att varit duktig och beställt tid och kommit ihåg tiden,mindre glad när jag upptäcker att jag är hela 4 dagar för tidig haha. Måste läst lappen upp och ner eller nåt,för det står klart och tydligt att stygnen ska tas bort den 26/10 och jag hade läst 10-12 dagar efter operation??? Jaja,fick det omlagt och även se resultatet,det va det som va det underbara...så himla bra blev det,har nog aldrig haft en så fin tå. Blev som ett skönhetsingrepp...som oxå bara kostade mig 250 kr,det ni! Katjiiing! Ikväll väntar tjejmiddag med Linda och Malin,ska bli himla trevligt. En nykter middag för min del iaf,tror inte berusning och kryckor går hand i hand liksom. Ha nu en fin lördag alla ni som läser och tack för råden ang.porslinet. Hej å hå jag har en underbar tå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar