söndag 16 januari 2011

Söndag

Vilken härlig söndag jag haft hittills,gårdagen är ett lämnat kapitel,nu full fart framåt!
Började dagen med en lång härlig sparktur med min Filip,världsklass på sparkföre,att det regnade spelade ingen roll. Jag och sambon dammade av gammelskotern och tog oss en tur,like old times :) Sen fick jag en lektion i att köra traktor,gick sådär,är nog inte min grej men nu har jag gjort det. Fick ett oväntat värmande telefonsamtal från en fin vän,tack!I morgon kanske jag får ett positivt svar ang.en praktikplats,som jag tror kan ge mig lite x-tra arbete. Blir det inte som jag hoppas får jag ändra färdriktning,ska nog ordna sig ändå. Ikväll blir det förhoppningsvis högsta vinsten på bingolotto och då drar vi mot värmen,om vinsten uteblir så får jag nöja mig med att SOLSIDAN drar igång igen. Solsidan äger så att säga :)

1 kommentar:

  1. Åh snälla ta med mig om du vinner de där miljonerna! ;)

    SvaraRadera