lördag 15 januari 2011

Arg så in i hel....!

Jag är riktigt riktigt förbannad idag. Skulle vilja skriva av mig som bara den men eftersom jag bor i en liten kommun så vill jag inte lämna ut mig själv och andra. Men jag kan iaf skriva att jag är arg,trött på att bli stampad på,irriterad på egoism och saknad av självinsikt! Måste vänner alltid stå bakom sina vänners beteende och handlande? Är jag en sämre vän bara för att jag har egna åsikter som går stick i stäv? Om det inte passar så lämna mig ifred! Jag har inte bett om all information som ges mig! Jag både känner,tycker,pratar och handlar som ALLA andra runtomkring mig gör,men när jag gör det får jag alltid skit. Och att slänga ur sig sms är så lätt,jag hoppas det kändes bra,inte för att jag egentligen förstod vad du menade??? Vet inte ens om jag har lust att prata ut.
Nu får det vara nog för min del,vill inte vara med i denna circus längre.

3 kommentarer:

  1. Ibland har människor en tendens att handla utan att tänka sig för har jag märkt...
    Nu vet jag inte alls vad som ligger bakom detta inlägg, men har en person i min närhet som är otroligt bitter på mig, därför sprider denna människa ut en massa skit om mig som tydligen går hem hos gamla "vänner" vi haft gemensamt. Finns inget intresse av att prata med mig och bilda sig en uppfattning.
    Men till alla dessa människor som håller på med falskspel, skitsnack och allt annat jävla skit. Ta och väx upp för fan!!
    Men jag håller iaf på dig Ulle, alla är vi olika individer och uppträder alla olika. Dock så kan den som går rakryggad ifrån en diskussion vara nöjd med sig själv. Ärlighet varar alltid längst..

    SvaraRadera
  2. Ajdå... sänder dej en varm tanke och en lika varm kram denna Lördagskväll. Kramkram på dej.

    SvaraRadera