tisdag 18 januari 2011

Jag behöver sova

Jag behöver sömn,är helt slut mentalt över de senaste dagarna. Men mitt i allt kaos hände nåt glädjande gällande min framtid. Som det verkar kommer jag kunna få börja läsa in ämnena eng b och svenska b som jag behöver inför en utbildning jag vill gå i Falun :) Får ett möte men en som heter Helen,som arbetar på vi-sion och som arbetsförmedlingen kan köpa tjänster av,känns riktigt riktigt bra.

Nej, nu blir det middag sen ska killarna på gymnastik,få springa av sig lite,sen hem och soooova!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till lite glädje mitt uppe i allt!! :) Nyfiken på vad du vill läsa vidare sedan? :)

    SvaraRadera
  2. Go girl.ska du gå en utbildning i hur man skriver en bok? För det tycker jag du ska, skriva alltså! Kram o stå på dig!

    SvaraRadera