söndag 14 november 2010

one piece







Först när jag såg det här klädesplagget tänkte jag bara -Herregud så fult! Och jag tycker fortfarande att dom är fula, men tanken av hur mysigt det måste va att mysa runt i börjat locka mer och mer :) Finns till barn också,min Emil skulle nog alltid ha den på sig. Jag är ju en riktig fryslort så kanske man ska slå till? Skulle ju ALDRIG visa mig bland folk i den men här hemma spelar det ju inte nån roll. Blått är ju min absoluta favoritfärg alltid men här skulle jag nog känna mig mer bekväm i en grå.






4 kommentarer:

  1. Ja de är lite fulsnygga...köp en vettja! :) Såg mysigt ut!!
    Ja de där mammakilona kan man bli galen på..såå drygt! :(
    Hoppas ni haft en fin helg?! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade också bott i den när jag varit hemma.. ääh va fan, jag hade säkert gått med den ute också :o)

    nya cheerleader dressen :oP

    SvaraRadera
  3. Kanske ska behålla skorna iallafall då.
    får du mängdrabatt om du beställer flera dressar samtidigt :o)
    Tjoho för kaffe och chokladbollar!!!

    SvaraRadera
  4. Lovisa vill ha en sån :)

    SvaraRadera