tisdag 13 oktober 2009

skitdag

Idag är det en sån där dag när det
-inte är charmigt att rynkorna i ansiktet efter kudden sitter kvar och klockan är 2 på eftermiddagen.
-inte är kul att vakna och inse att det inte är 2 katter som krypit ner under täcket och värmer en i armhålorna,utan dina en gång så schyssta bröst som hamnat där.
-inte känns ok att den förr så snyggt piercade magen helt fallit ihop som en skrumpen ballong som hängt ute alldeles för länge.
-inte känns bra att inse att igår va man faktiskt yngre än idag,men glömde bort att glädjas över det.
-inte kunde nöja sig med att bara böja fransarna med tången utan hela jävla ögonlocket följde med...ont ont ont.
-inte alls är nån höjdare att se att man snart kan gömma Filips spelkulor i groparna på rumpan.

Tummen ner för idag :(
Har inte kunnat träna på över 2 veckor pga min förbannade förkylning från down under,,så nu känns det sådär jobbigt att ta tag i det igen...SUCK!



Lite att gråta till...så är jag nog på topp igen i morgon ;)
Anna...såhär fixar du mitt hår till sommaren va?

2 kommentarer:

  1. du som är så snygg gummam....

    SvaraRadera
  2. owaw..vilket inlägg..nu vet jag ju inte orsaken..men hur du har skrivit detta..är ju helt underbart ironiskt..jag kan inte låta bli att le och flina för varje mening - I LOVE IT - underbar humor mitt i eländet !!

    Tjing hopp fr Mona - sporadisk inhoppare på din blogg :)

    SvaraRadera