söndag 27 februari 2011

ganska så lika...



Ja lite lika är han och jag...skillnaden är väl att han klarat att gå ner 100 kilo utan operation och jag klarar typ av -2 kilo per år!!!!
Fattar inte vad jag gör fel?
Jag motionerar 5 ggr/veckan antingen crosstrainer eller promenad före frukost. Äter var 3:e timme kl:9,12,15 och 18 sen inget mer. Dricker minst 1 liter vatten före lunch och sen ytterligare ett par glas innan kvällen. Har slutat med fikabröd och unnar mig lagom med godis på lördagar. Jag tycker att jag borde gå ner! Hade en bra vecka förra torsdagen,då hade jag gått ner 1 1/2 kilo på en vecka men veckan efter inte ett gram???? Visst jag är inte stooooor men känner jag väger några kilo för mycket nu,hur ska jag göra?
Strunta i allt och få randig solbränna pga den jävla vassen man ska gömma sig i?
Eller sova bort sommarhelvetet,jag är ju ändå så förbannat trött jämnt,trodde man skulle bli pigg av att röra på sig,men icke då! Idag fick jag tvinga mig ut i solvädret men efter en kvart va jag så trött att jag fick lov att öppna bakluckan till bilen och lägga mig ner,haha vilken syn! Kallmoras raggata låg och lapade sol och frisk luft i bilen :) Sen gick jag in och sov 3 timmar till. Märkligt, men jag är ju inte som alla andra!

1 kommentar:

  1. Läs den här boken, du kommer att bli påverkad, arg, chockad mm! Och garanterat gå ned i vikt.
    http://cdon.se/b%C3%B6cker/eenfeldt,_andreas/matrevolutionen_%3A_%C3%A4t_dig_frisk_med_riktig_mat-10602504

    SvaraRadera