fredag 24 september 2010

klick klick...




Så lätt det är att bara klicka hem grejer från nätet,egentligen har jag inte råd men jag vill INTE gå och frysa en vinter till! Haha lät som vi är så fattiga att jag inte har råd med vinterkläder,men så är det när man är en jävla bidragssnikare ;)Hoppas verkligen det vänder snart så man kan börja tjäna ihop en normallön varje månad men det lär väl dröja :( Sitter just nu och väntar på att vc ska ringa upp,foten har varit svullen i flera dagar och jag har haft sån huvudvärk och börjar känna av ljumskarna...kan bero på min förkylning eller så får jag tillbaka rosfebern! Så en snabbsänka är nog på sin plats,vill inte hamna i samma situation som förra gången. Känner mig lite oroad över faktum att jag är så allergisk mot så många pencilliner,vad händer nästa gång jag behöver pencillin och jag inte vet vad jag tål?
Nu ringde dom från vc...10.15 är det dax,önska mig lycka till :)

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig alltid lycka till<3
    Kram kram:)

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder!!!
    Krya på dig tjejen och hoppas det gick bra idag! Kram

    SvaraRadera