tisdag 6 juli 2010

konversation på jobbet

Detta utspelades på mitt jobb i fredags. J=jag K=kund

K=Hej jag undrar om ni har en toalett?
J=Ja men vi lånar bara ut den till små barn.
K=Ja men det är ok....
J=Ja men alltså vi lånar bara ut den till små barn som har svårt att hålla sig,borta vid dalagatan finns det jättefina offentliga toaletter att låna.
K=Jaha men alltså jag behöver inte låna en toalett jag undrade om ni hade BADMINTONRACKET?

Haha jag skrattade så tårarna rann,nog för att jag va förkyld och det hade slagit lock för ena örat men så himla fel kan man ju inte höra...? Eller tydligen så kan jag det :)

3 kommentarer:

  1. HA HA HA.....

    SvaraRadera
  2. förresten så glömde jag ju kommentera ditt inlägg ....och Hahaha du är rolig du!!! Hörde du så fel alltså? ;)

    SvaraRadera
  3. fast nu ser jag ju att mitt första inte kom med ...
    Tack för tipset!!! ses där!! :D

    SvaraRadera