lördag 14 november 2009

Tjejdate!

Igår så va det äntligen dax igen för tjejmiddag,som jag(och Malin)väntat...ända sen i juni! Men men nu blev det av och det ju det viktigaste! Några timmar barn och sambofritt :) det är härligt befriande och behövligt ibland. Vi är bara 4 stycken men det känns helt perfekt. Vi känner varann sen många år tillbaka,så man kan ventilera precis allt. Det som sägs på träffarna,stannar på träffarna. Man kan vara sig själv ALL THE WAY BABY!!! Jag,Sara och Jenny fick varsin present av Malin (tack snälla rara). Sara fick självhäftande figurer att sätta på glasen för att ej blanda ihop. Jag fick ett sällskapsspel som heter "Tjejmiddag 400 frågor för den ultimata tjejmiddagen" Jenny! Ja vad fick Jenny? Jo,det underbara spelet VÅGHALS 2!! Jag sa att det spelet har jag immunitet mot att deltaga i,ni som följt min blogg vet varför. Hellre fly än illa fäkta...typ! Spelet jag fick tänker jag använda till och från i mina blogginlägg. 4 frågor finns på varje kort man väljer och jag tänkte delge er både frågor och svar i möjligaste mån...kan bli kul!
Nu kör vi igång!
1.Vem av personerna i rummet är mest trolig att skälla ut en expedit?
Jag måste nog säga mig själv på den:) Ibland skulle jag nog behöva en strumpa i munnen. För ett litet tag sen hann jag skälla ut en fyllgubbe utanför barnens skola,tillrättavisa en pojke som inte höll sig till bussreglerna och följa efter ett ungt pojkgäng som roade sig med att demolera kundvagnar utanför Ica...kalla mig gärna morsa på stan! Jag blir garanterat den där gamla kärringen som barn/ungdomar kommer ÄLSKA att trakassera!
2. Vilket är det konstigaste ställe du haft sex på?
Lite för privat att svara på i bloggen,så jag passar på den.
3.Finns det något du gjort som du vet gjorde dina föräldrar otroligt besvikna på dig?
Inte vet jag vet faktiskt,eller jag hoppas att det inte finns nåt.
4.Om du var tvungen att byta namn,vad skulle då ditt nya namn bli om du själv fick välja?
Om JAG fick lov att välja,ja du,vad skulle det bli? Kanske Linn eller Caroline? Men om jag fått frågan när jag va i circus 10 års åldern hade mina hetaste kandidater varit: Marie,Stephanie,Sofie...och hör och häpna,ROSALINDA!!!Man kan ju undra i vilken jävla värld jag befann mig?? Rosalinda heter väl bara KOR! Om min sambo fick välja så svarade han...Josefin. Ok,vem är den bitchen? Nån han spanar på i hemlighet? En gammal kärlek? Nu triggades mina svarta tankar igång! Nej då,nej så är det inte. Måste ju vara att Josefin slutar på FIN ;)

Puss och krull...det är bara att härda ut ;)

2 kommentarer:

  1. Ulle, Josefin är säkert en gammal bil!!! Tomas hade en cheva på jobbet han kallade Josefin. Hon gav upp i avund när jag klev in i hans liv säger han!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA...ja så måste det ju vara :) Kram

    SvaraRadera