onsdag 23 september 2009

Säljare i byggbranschen?

Kom hem,öppnade posten,brev från min handläggare på arbetsförmedlingen!
Jag hade fått en platsanvisning,med det menas att min handläggare anser att det är ett arbete jag måste söka,som ska passa mig. Så här skriver arbetsgivaren att jag bör kunna för att jobba hos dom.
Du ska kunna arbeta med administrativa arbetsuppgifter.
Ha goda datakunskaper.
Vi ser gärna att du har erfarenheter inom byggsektorn.

Ok,då undrar jag bara hur min handläggare tänkte?
Jag är utbildad undersköterska och har arbetat som butiksbiträde...räknas van facebooksanvändare in på god datakunskap och erfarenhet inom byggsektorn,är det våran köksrenovering hon tänker på då?

Känns som jag hade fått denna anvisning även om dom helst hade velat sett manliga sökare....
Stackars arbetsgivare som måste läsa igenom såå många onödiga cv:n

1 kommentar:

  1. Jag tror du hade fixat ett sånt här jobb!Alla gånger.... Men jag är lite orolig vad för slags piller din handledare knaprar på ?
    /Anna

    SvaraRadera