tisdag 15 september 2009

Frukost med Magnus Betner...

Ja som ni såg i tidigare inlägg så va jag på besök i de finare salongerna,där det inte serveras brunsås till köttbullarna utan gräddsås. Där håret skärs ur med proffesionella verktyg och inte som i min stuga med morakniv! Men jag tror Anna har stulit lite tips av mig...hon pratade och boostade mitt ego under hela klippningen,och vips va det all gone? Blev nästan lika kort som på en nakenhund,jag borde ha anat ugglor i mossen när jag steg in och såg alla dessa "träns" med löshår,samt dessa små lappar som upplyste kunden om att de satte in löshår! Magkänslan skrek ju nästan till mig -Det här kan skita sig,SPRING!! Såg även nåt skumt på salongen...funderar på om det kan ha varit:knatte,fnatte &tjatte//kasen,fisen&blåsten,de 3 flickorna från åsen//"gnottarna" som man ser i alla Pettsson&Findus filmerna,man ser dom men undrar vad de gör där ;) Ok,nu kanske jag va lite elak men men såg min stora dödssexiga idol MAGNUS BETNER på kanal 5 igår,då blir man lite påverkad av hans elaka sätt ;) Han är mitt FRIKORT...eller,nja,kul om han stannar kvar på frukost och man lite otänksamt hasplar ur sig -Vill du ro(a)sta till frukost? Tänk dig tanken,nyss upplevt ditt frikort...fortfarande rosa i tanken..då kör han igång medans du själv klunkar i dig ditt morgon te.
-sträck på dig kvinna,du har ju sämre hållning än Svenne! (svenne&lotta)
-vem är du? Kvinnan jag la mig med igår va snygg...aha,no makeup?
-gapa,jag tänkte ställa in mjölken i kylskåpet!...ja ni fattar!
Då är det nog lättare att ta att sambon inte glatt kvittrar, godmorgon älskling med vällinglen röst.
Till sist: Den du sparkar på idag,kan vara den röv du tvingas slicka i morgon!
Ännu mera sist:Anna...jag är NÖJD med håret!

1 kommentar:

  1. Fan Ulle du är kung på att skriva!
    Jag blir lika underhållen varje gång...så skönt att få le från öra till öra, och brista ut i gapskratt på det..ja du fattar! ;)
    Hoppas du lärde dig ngt när du var på besök....fniss fniss.. Man får passa sig...Hua..
    Och du Magnus Betner han får vi nog slåss om..hi hi... Kram kram Anna

    SvaraRadera