tisdag 12 januari 2016

Fullständigt kaos!

Ibland vill man bara be folk fara och flyga men jag har ju lärt mig en sak de sista åren...tala är silver och tiga ärguld. Nåt annat jag däremot kan gaffla öppet om är att bli utförsäkrad, satt i olika program på af och slutligen börja stämpa är ett helvete. Intyg hit och dit. Datum som ska passa ihop. Nya program nya papper som ska in. Lägre ersättning. Inget csn lån. Studier åt helvete. Glapp i datum. Ej utbetalda dagar pga nya program. 7 dagars karens vid börjande med stämpling. Lovad hjälp med hyran av soc. Har kvar lgh. Sen inte hjälp iaf. Lånar pengar av mamma. Säger upp lgh igen. Räknar på ekonomin vid pluggande, jopp det kommer funka att bo kvar. Sen avslag på csn. Allt skiter sig. Uppsagd lgh igen. Gah gah gah jag är så otroligt less på den stress jag leveri. Nytt läkarbesök förra veckan. Nu åter igen ska jag bestämma om det ska bli operation lr inte. Fan vad jag hatar dessa beslut. Blir iaf operation av min ena fot. När? Ingen aning. Ev.rehab i Falun. Om det nu kan hjälpa mig? Har liksom tappat hoppet. Kanju fan inte göra ett dugg längre. Känner mig fast i min egna kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar