torsdag 6 maj 2010

Tvivel

Ibland kan jag tvivla över mig själv,ganska så mycket oxå. Ibland känns allt utan nån mening. Jag är nog ganska svart inombords. Har mått rätt taskigt ett tag och funderat över om nån faktiskt egentligen bryr sig om en. Låter dramatiskt men så har det känts. Då,då händer det som jag behövt. Kom hem från lasarettet igår och då va jag in och handlade lite smått på ica,då möts jag av min Caroline som skiner upp och kramar om mig. Sen hade bästa Jenny skrivit till mig på fb att hon älskade mig för just den jag är och önskade att jag skulle bli frisk. Om ni 2 bara visste vad det betydde för mig. Tack snälla! <3

3 kommentarer:

  1. Hej. Tittar in i din blogg och lämnar ett avtryck här- så att jag inte bara varit inne och snokat, som jag kanske har, men nu talar jag om det iallafall. Jag gillar din blogg och din presentation och ditt sätt at skriva. Jag har ingen aning om vem eller vad du är, men det är inte det viktiga. Fantastisk blogg som känns väldigt äkta, och därför ville jag skriva här... Den fick mej helt enkelt att ikväll känna mej lite mindre ensam å lite gladare, det vill jag tacka dej för!

    SvaraRadera
  2. Jaha där ser man! Vi har varit på samma bröllop! Är du kompis med Emelii, Tamer eller de båda? Novellen är färdig, men skulle inte "våga" lägga ut den hela på blogg, för mkt sanningar i den kommande historian. Fortsätt gärna kika in till mej, jag kommer fortsätta kika in till dej! Hoppas du också får en fin helg. Mvh Therese

    SvaraRadera
  3. men stumpan.... klart jag älskar dig.

    SvaraRadera